خرید قالب بمب حمام |کارسادی

10 قالب کوکتل پدیکور و مانیکور چند در یک کارسادی

قالب کوکتل پدیکور و مانیکور چند در یک کارسادی اینجاست. با این قالب‌ها یک تیر و چند نشان بزنید . فکر کنید با هر بار پرس به جای یک کوکتل، 4 یا 6 کوکتل داشته باشید. قطعا سریع‌تر به تعداد بیشتری کوکتل مانیکور یا پدیکور خواهید رسید.

در این سلسله از معرفی قالب‌ها باغ وحش کارسادی ، کافه کارسادی و دیگر بخش‌های متنوعی از سایت به روزرسانی شده‌اند. فراموش نکنید با سرچ کردن عنوان هر قالب، می‌توانید قالب تکی آن را هم مشاهده کنید. تا سبد بمب‌های خود را از قالب‌های مانیکور و پدیکور پر و پیمان کنید.

این سری از معرفی را در دوبخش خدمتتان تقدیم کردیم، قالب های کوکتل پدیکور چند در یک و قالب های کوکتل مانیکور چند در یک

1. قالب کوکتل پدیکور چند در یک

قالب های پدیکور چند در یک عموما وزنی حدود 80 گرم دارند. اگر شما تولید کننده حرفه ای هستید که دستگاه پرس بمب حمام از مدل پرو را دارید. همچنین از طرح به‌خصوصی از قالب های کارسادی سفارش زیادی دارید خرید قالب کوکتل پدیکور چند در یک کارسادی گزینه مناسبی برای رشد کسب و کار تولید بمب حمام شما است.

قالب های کوکتل پدیکور چند در یک در هر بار پرس به شما 4 عدد کوکتل پدیکور تحویل می دهد. برای استفاده از این قالب ها نکته مهم آن است که پودر به طور یکسان در 4 حفره قالب کوکتل پخش شود. اگر این چنین نباشد همه کوکتل های شما سالم بیرون نمی آید.

استفاده دستی از این قالب احتمالا کار خیلی سختی است پس ما پیشنهاد می دهیم تا دستگاه پرس پرو کارسادی را به این منظور تهیه کنید.

در ادامه ما 3 طرح از پر فروش ترین قالب های بمب حمام را در حالت 4 در 1 برای شما معرفی کردیم.

قالب بمب حمام کف پای سه بعدی 4 در 1 (80 گرمی)

شما می دانید که بازار محصول بمب حمام در ایران تفاوت پررنگی با خارج از ایران دارد. این به آن علت است که در خارج از ایران بمب حمام عموما برای وان حمام استفاده می شود درحالی که در ایران حتی نام آن به کوکتل پدیکور چرخش کرده و عمدتا برای فرایند پدیکور در سالن های زیبایی استفاده می شود.

همین باعث شده تا طرح کف پا یکی از محبوب ترین های کارسادی باشد. در ابتدا ما کف پای تخت رو معرفی کردیم. که شما از آن استقبال چشمگیری داشت. همین باعث شد تا درخواست برای تولید کف پای سه بعدی نیز زیاد باشد که برای شما انجام دادیم.

اما کسب و کار شما در حال رشد است و ما این رشد رو با سفارش هایی که به کارسادی می دهید لمس می کنیم. با گذشت زمان قالب های دستی به قالب های مخصوص پرس تبدیل شدند و دستگاه های پرس رو تهیه کردید و به تعداد دستگاه های تولید بمب حمامتون اضافه کردید و حالا نوبت به این رسیده که برای پوشش تعداد بالای سفارش‌های خودتون از ما درخواست قالب 4 در1 این طرح محبوب را بدهید. اینجاست که کارسادی به سفارش شما لبیک می گوید، این شما و این قالب کف پای سه بعدی 4 در 1 80 گرمی.

قالب کوکتل پدیکور پا | کارسای
قالب کوکتل پدیکور کف پا | کارسای

قالب بمب حمام ابر خندان 4 در 1 ( 80 گرم)

ابر ها در میان اشکال مناسب کوکتل پدیکور، از آن پر طرفدار هاست. اول از همه برای شما ابر با گوشه های نرم را معرفی کرده بودیم که راستش رو بخواهید خود آقای قالب آن را طراحی کرده بود.

پیش رفت کسب و کار شما مدام از ما درخواست قالب های متنوع تر و بیشتر داشت که این باعث شد ما ابر پفالو رو برای شما طراحی کنیم. راستش رو بخواهید این ابر را هم آقای قالب خودش با کمک دوست آلمانیش در نرم افزار غیر تخصصی رشته اش طراحی کرد.

بعد از مدتی سر و کله ابر های خندان رنگین کمانی 150 گرمی وارداتی، داخل کشور پیدا شد که شما شکل و طرح آن را خیلی پسندید و خب طبیعتا کارسادی برای شما مدل بومی سازی شده آن، که با گرم پایین تر است را طراحی کرد. برای رنگین کمانی کردن این ابر ها هم قالب حبه قندی را معرفی کردیم.

قالب های ابر خندان برای شما بیشتر از آن چیزی که ما فکر می کردیم جذاب شد. برای همین بود که ما در برهه ای زمان تصمیم گرفتیم این قالب ها را پیش تولید کنیم و برای شما با تخفیف عرضه کنیم. حالا نوبت به قالب 4 در 1 این مدل رسیده، تا بتونید این ابرها رو با سرعت بیشتر تولید کنید، در هر بار پرس چهار کوکتل پدیکور ابر خندان 🙂

قالب کوکتل پدیکور ابر | کارسای
قالب کوکتل اسپا ابر | کارسای

داخل پرانتز یکی از طرح های معرفی سری بعد رو به شما لو میدم، یه قالب جذاب ابر خندان که تولید ابر رنگین کمان رو براتون خیلی راحت می کنه.

قالب کوکتل پدیکور دونات مارشملو 4 در 1 (80 گرمی)

داستان دونات ها هم در کارسادی جالب است و سیر طولانی ای دارد. شبیه سازی کوکتل های پدیکور به شیرینی ها و خوردنی های خوشمزه کار متداولی است. البته خب منطقی هم هست، در خرید کوکتل قسمت خوراکی های مغز شما هم درگیر می شود و با ولع بیشتری بمب حمام می خرید.

شبیه سازی کوکتل های پدیکور به خوراکی جات خوشمزه تا به جایی پیش رفته است که یکی از سوالات متداول در وب سایت های خارجی این است که “آیا می توانیم بمب حمام را بخوریم؟!”

کارسادی به این علاقه مندی با ساخت کالکشن کافه کارسادی رسمیت داده و توی این کالکشن شما می تونید از بین تعداد زیادی از طرح های مربوط به خوراکی های خوشمزه خرید قالب پدیکور کنید.

اما سردار خوشمزگی در این کالکشن از نظر محبوبیت قطعا دونات است. دونات را برای شما اولین بار به شکل کاملا ساده طراحی کردیم. دونات ساده رو از این جا ببیند. دیدید؟ خب تصویر این قالب برای همان اول های شروع کار ماست، بعداد این قالب کلی آپدیت شده تا راحتی استفاده و بهبود عمل کرد داشته باشه.

قالب دونات ساده آن قدری پرطرفدار بود که به سرعت قالب های 4 در 1 نیم دونات و دونات کامل 4 در 1 مانیکوری را هم برای شما معرفی کردیم.

اما به سرعت اشکال جدید دونات را برای شما ساختیم، دونات اسپیرال که سوراخی در وسط نداشت و به یک فرورفتگی ملایم اکتفا کرده بود. بعدا اما شما مدل سوراخ دار این مدل رو خواستید که ما نام آن را دونات اسپیرال عمیق گذاشتیم و این دونات خدایی گوی جذابیت را از دونات اسپیرال غیر عمیق دزدید.

بعدا عضوی مشترک بین کالکشن عاشقانه ها و کالکشن کافه کارسادی معرفی کردیم. قالب دونات قلبی که در حوالی ولنتاین فروشش بیشتر می شود.

اما دونات صدفی یا دونات مارشملو که والا خودمون نمی دونستیم اسمش رو چی بذاریم. یکی از مشتریان عزیز به ما کمک کردن. این دونات علی رغم انتظار ما مورد علاقه شما شد و حالا قالب 4 در 1 این طرح به شما اجازه میده با سرعت بیشتر در هر بار پرس 4 تا از این کوکتلا داشته باشید. این جا رو بزنید و جزییات بیشتر قالب رو ببینید.

قالب کوکتل پدیکور دونات | کارسای
قالب کوکتل اسپا دونات | کارسای

2. قالب های کوکتل مانیکور چند در یک

چندین مورد از قالب های کوکتل مانیکور تا به حال در کارسادی معرفی شده که فوق العاده مورد استقبال شما قرار گرفته است. اما با پیشرفت کسب و کار تولید کوکتل پدیکور نیاز به این چنین قالب ها هم افزایش یافته. در ادامه 7 قالب کوکتل مانیکور چند در یک خدمتتون معرفی میشه.

قالب کوکتل مانیکور ماهی قرمز چندتایی

اواخر زمستان بوی عید می‌دهد. ردیف ماهی‌های قرمز و سیاه و آبی گوشه کنار خیابان. ماهی امروز برخلاف تمام این ماهی‌هاست. دو مدل 4 در 1 و 6 در 1 آن موجود است. فقط به دسته ارگونومی این قالب‌های چندتایی نگاه کنید که با چه سهولتی همراه است.

قالب کوکتل پدیکور ماهی | کارسای
قالب کوکتل اسپا ماهی | کارسای

از رسم اشتباه و ماهی‌هایی که حاصل تهاجم فرهنگی هستند، گفتم. و مبادا این ماهی‌ها را به آب‌های آزاد برگردانیم که این کار، به تنهایی بسیاری از گونه‌های بومی کشور را تا امروز به معرض انقراض کشانده است. (ایسنا در این مقاله کمی مفصل‌تر درمورد این ماهی‌ها توضیح داده است.) راهکار؟ می‌توان از قالب‌های ماهی کارسادی تهیه کرد و به جای آن سر سفره هفت‌سین گذاشت 🙂 کافی است تا ماهی را در وبسایت کارسادی سرچ کنید.

قالب کوکتل پدیکور ماهی | کارسای
قالب کوکتل اسپا ماهی | کارسای

این چهارمین و خوشگل‌ترین مدل از قالب‌های ماهی را که با هر پرس به شما 6 ماهی می دهد را هم در این پست ببینید.

قالب کوکتل مانیکور 6 در 1 ستاره

قالب‌های چند در یک کارسادی خاص‌ترین و جزو پرفروش‌ترین‌های کارسادی‌ست. برای هر شکل از انواع زیاد کوکتل‌های کارسادی به تعداد مشخصی از کوکتل را می‌توان در یک قالب جاگذاری کرد. اینجا و در این قالب ستاره، 6، بهینه‌ترین عدد است. ما در کارسادی اولویت قالب‌ها برای چند در یک شدن را هم رعایت می‌کنیم. اینطوری که برای چندتایی کردن حواسمان به اولین قالب‌های تولیدی خودمان هست تا آن‌ها پیش‌قدم باشند. ستاره جزو اولین قالب‌های کارسادی و جلوداران این عرصه بوده که بعد از 3 سال این بار در لباس مانیکور به میدان برگشته.

قالب کوکتل پدیکور ستاره | کارسای
قالب کوکتل اسپا ستاره | کارسای

دسته‌های ارگونومی این دسته از قالب‌های چندتایی، تجربه پرس راحت‌تر را به شما ارائه خواهند داد. گرچه آقای صدا گفته‌اند که ستاره‌های سربی، فانوسک‌های خاموش. من و هجوم گریه از یاد تو فراموش ولی شما یک لحظه آب اگر دستتان است، زمین بگذارید و ویدئوی کوتاه زیر را ببینید. یک بار برای همیشه تا سبد قالب‌هایتان کامل‌تر از همیشه باشد.

اگه فکر می کنی این قالب می تونه برای رشد کسب و کارت مفید باشه برای جزییات بیشتر اینجا کلیک کن.

قالب بمب حمام 4 در 1 پروانه

باغ وحش کارسادی شامل 3 نوع پروانه مختلف است. در ابتدا ساده ترین پروانه کارسادی رو برای شما طراحی کردیم. بعد از آن پیشنهاد طراحی یک پروانه خیلی پیچیده با کلی نقش و نگار به ما دادید. پوستمان کنده شد تا این پروانه را به شکل مناسب طراحی کنیم. البته پیچیدگی این پروانه آن را به یکی از سخت ترین قالب های کارسادی تبدیل کرد. همین هم باعث شد تا پروانه سوم رو برای شما طراحی کنیم که از نظر پیچیدگی طراحی خیلی ساده تر است و راحت تر هم میشه ازش استفاده کرد.

اما برای قالب 20 گرمی مانیکور 4 در 1 طرح اول که از همه ساده تر بود رو برای شما انتخاب کردیم. برای خریدن این قالب کوکتل پدیکور اینجا کلیک کنید.

قالب کوکتل پدیکور پروانه | کارسای
قالب کوکتل اسپا پروانه | کارسای

قالب کوکتل مانیکور 4 در 1 دونات ساده (20 گرمی)

واقعا با وجود یک عالمه قالب متنوع، دونات را اینقدر زیاد دوست دارید؟ جدی می‌فرمایید؟ پس ما این آمار فروش رو از کجا در میاریم؟ به هر حال اگرچه برای تیم کارسادی این علاقه وافر به دونات قابل درک نیست ولی به ما چه مربوط اصلا؟ خواستن از شما، تولید از ما. از اینجا تمام قالب های دونات و از اینجا این قالب دونات 4 در 1 را ببینید.

یک نکته که باید به آن اشاره کرد قالب کوکتل مانیکور نیم دوناتی هست که پیشتر در اینجا آن را معرفی کردیم. پیش میاد که شما عزیزان این قالب را با قالب دونات کامل اشتباه بگیرید. قالب نیم دونات بیشتر به همراه فراستینگ در بین دو نیم دونات به عنوان تزیین استفاده می شود.

قالب کوکتل پدیکور دونات | کارسای
قالب کوکتل اسپا دونات | کارسای

قالب کوکتل مانیکور خرس پاستیلی 20 (گرمی)

هم‌زمان با انتشار این پست، تخمه پوست می‌کنم و فکر می‌کنم کاش این آخرین تخمه باشد. تا کی اعتیاد به یک چیز؟ شاید پاستیل برای تخمه و قالب بمب حمام خرس پاستیلی برای دونات‌های شما بهترین جایگزین باشد. زوم کنید روی تصویر و به من بگویید خدایی کیوت‌ترین قالب کارسادی برای مانیکور نیست؟ دلم پاستیل خواست 🙁

قالب کوکتل مانیکور خرس پاستیلی را از این لینک مشاهده کنید.

قالب کوکتل پدیکور پاستیل | کارسای
قالب کوکتل اسپا پاستیل | کارسای

قالب بمب حمام 6 در 1 خرگوش گوش دراز

120، 80، 40، 20 و حالا در جدیدترین قالب کارسادی، خرگوشی 10 گرمی اینجاست. ده گرم برای خیلی کارها به چشم نمی‌آید. خیلی از وزنه‌ها حتی دقتشان ده گرمی هم نیست. اما همین ده گرم، می‌توانید وزن یک کُشتی‌گیر را جابجا کند. همینطور که می‌تواند کوکتل مانیکور شما را گوگولی‌تر و بانمک‌تر نشان دهد.

قالب کوکتل پدیکور خرگوش | کارسای
قالب کوکتل اسپا خرگوش | کارسادی

در پایان این مقاله از شما می‌خواهم اگر از بین قالب‌های تکی، عزیز دلی دارید به ما سفارشش را بکنید تا زودتر بیندازیمش جلوی صف و با پارتی‌بازی چند در یکش کنیم.

از آنجا که دنیای قالب‌های کارسادی انتها ندارد پس منتظر مقاله‌های آتی ما باشید. تا آن موقع، راه‌های ارتباطی ما با شما با کارسادی اینجا و یا در اینستاگرام است. از همین حالا سال نو شما مبارک.

مقالات بیشتر